Безкоштовний онлайн-курс
«‎
Як продавати товари
на Prom.ua»‎
Курс для тих, хто лише нещодавно зареєструвався на маркетплейсі та хоче розібратись у базових принципах роботи для збільшення продажів
Старт
17 листопада
15:00 – 16:30
Online
Що ви отримаєте?
1
11 онлайн-занять
Протягом місяця кожного вівторка
та четверга ви будете зустрічатись для
онлайн-занять 2 рази на тиждень
2
Перевірка домашніх завдань
Після кожного заняття вам будуть давати завдання для домашньої роботи. Виконання цих завдань є обов'язковим для проходження курсу.
3
Спільнота колег-однодумців
Протягом всього курсу ви зможете брати участь в обговоренні завдань, радитись с колегами та отримувати відповіді на питання у телеграм-чаті.
Для кого цей курс?
Для новачків (1-3 місяці), які вже мають свій магазин на Промі і під менторством тренерки хочуть розібратись з основами продажів на маркетплейсі
Для тих, хто готовий плідно працювати на заняттях та виконувати домашню роботу
Для власників магазину та менеджерів магазинів на Промі
Програма курсу
17.11 - 15.12
Тема 1. Як цілі та масштабне мислення допомагають розвивати себе та власний бізнес.

Мотиваційне, вступне заняття від запрошеного гостя, — Валентина Станішевського.

  • Навіщо ставити цілі у житті та бізнесі?
  • Як та для чого мислити масштабно?
  • Як монетизувати та розширяти власну справу?
Тема 2. Налаштування інтернет-магазину
  • Додавання інформації про компанію
  • Компанія
  • Реєстраційні документи
  • Способи доставки
  • Способи оплати
  • Повернення та гарантія
  • Профіль інтернет-магазину
  • Графік роботи
  • Налаштування Webmaster
  • Налаштування Google Analytics
  • Сертифікація
Тема 3. Аналіз заповнення карток товарів
  • Покрокова форма додаваня товарів
  • Показник якості заповнення товарів
  • Пошукові запити
  • Ярлики
  • Супутні товари
  • Характеристики
  • Редактор тексті
Тема 4. ProSale CPA корисні поради для початківців
  • Базова інформація по Каталог ProSale
  • Чинники які впливають на видачу у Каталозі ProSale
  • Покрокова інструкція по налаштуванням Каталогу ProSale
  • Запуск Каталог ProSale
  • Вартість Каталог ProSale
Тема 5. Аналітика Каталогу ProSale
Тут будемо розглядати кейси та говорити про те, що робити якщо:
  • Немає показів та немає кліків
  • Є покази, немає кліків
  • Є покази, є кліки, немає замовлень
  • Є замовлення, але хочеться більше
Тема 6. Корисні поради ProSale CPC для В2B
  • Як почати працювати з СРС
  • Що таке СTR, та інші показникиі на що вони впливають
  • Налаштування реклами СРС.
  • Рекомендувач ставок - як вибрати оптимальну ставку.
Тема 7. Сервіс компанії та робота з додатками
  • Рейтинг якості обслуговування
  • Навіщо потрібні відгуки
  • Робота з відгуками
  • Вимоги для проходження сертифікації
  • Рейтинг на Bigl.ua
  • Подивимось, які є додатки у маркеті та які функції вони мають
Тема 8. SMM для бізнесу
  • Які завдання вирішує SMM для бізнесу
  • Яким нішам підходить SMM просування
  • Які налаштування мають бути ввімкнені у ваших соціальних мережах, щоб відстежувати результати роботи
  • Як побудувати стратегію роботи в соціальних мережах
  • Розбір кейсів кількох інтернет-магазинів на послузі SMM
Тема 9. Підсумки навчання. Відповіді на запитання
Старт. Ті продавці, які пройдуть відбір 13 листопала отримають лист з лінком на Telegram чат курсу, де ви будете знайомитись з колегами та спікером курсу.
Навчання. Ви активно присутні на всіх лекціях, виконуєте та здаєте домашню роботу.
Фініш. Після успішного закінчення курсу вам видадуть онлайн-сертефікат. Найкращі учні отримають брендовані подарунки від Прому.

Етапи навчання
Спікери курсу
Маргарита Єременко
івент-маркетологиня Prom.ua,
кураторка курсу
Близько року Маргарита працювала
акаунт-менеджером та допомогла 1000 компаніям успішно продавати на Prom.

Після цього організовувала сотні семінарів по всій Україні, де брала активну участь у допомозі продавцям та спілкуванні з усіма спікерами Prom. Тому Марго одна із перших знає про всі оновлення та всіх керівників, у яких можна знайти для вас «інсайдерську» інформацію для роботи.

Сергій Білик
Модератор FB-спільноти,
технічний спеціаліст ProSale
Сергій пройшов довгий шлях у 6 років від менеджера з продажів до технічного спеціаліста в ProSale та модератора
FB-спільноти.

Сергій кожного дня стикається з десятками різних кейсів і кожного дня робить продавців щасливішими, вирішивши їх питання.
Марина Балацька
Керівниця Digital Marketing в Prom.ua,
спеціалістка по темі SMM
У Маркетингу Марина більше 7-ми років.
Завдяки своїй зацікавленості:
  • виросла в компанії до керівниці діджитал-відділу
  • набула 4-х річного досвіду в B2B продажах та 1,5 року у SMM
  • стала сертифікованою спеціалісткою Google Analytics та пошукової реклами
  • реалізувала понад 100 маркетингових проєктів.
Запрошенний гість
Валентин Станішевський
Експерт з автоматизації та товарному бізнесу.
(Більше 3000 товарних запусків).
Автор навчальної програми «Товарний інститут».
Власник IT Платформ по автоматизації роботи з Prom, OLX, LinkedIn (більше 4000 користувачів).
Громадський діяч. Засновник освітньої ініціативи «Коучинг Клуб», громадської організації «Освіта майбутніх поколінь ЗЕТ»
Подати заявку на курс
Місць на курс всього 35,
тому просимо вас серйозно віднестись до курсу.
Перед реєстрацією ще раз подумайте, чи готові ви виділяти час, бути присутніми на заняттях та виконувати домашні завдання? Чи дійсно ви підходите під критерії новачка (1-3 місяці на порталі)?
Якщо так, чекаємо вашої реєстрації.
ID вашої компанії
Як давно на Промі?
Чому саме ви маєте бути на цьому курсі?
Від вашої мотивації буде залежати, чи пройдете ви відбір
До зустрічі онлайн!
Організатор
Журавель Анна
Phone: +38 095 288 18 05
E-mail: a.zhuravel@prom.ua
Made on
Tilda